Uždarbio zona
Vartotojų statistika
Klientų atsiliepimai
Informacija
Dovanų kuponas
Patikusios prekės
Prisijungti arba registruotis
Filtruoti pagal
Prekės ženklą
Žiūrėti daugiau
Kainą
0 - 65

Aminorūgštys

Rūšiuoti pagal:
Puslapis:
Rodyti po: iš 164 prekių
Rūšiuoti pagal:
Puslapis:
Rodyti po: iš 164 prekių

Aminorūgštys

Tai baltymo sudedamoji dalis. Dabar mokslui žinomos 24 Aminorūgštys. Jos ypatingai svarbios sportuojantiems žmonėms, nes tai juk raumens statybinė medžiaga. Neapsigaukite, kad vartodami daugiau amino rugščių raumenis užauginsite greičiau. Jų didesnis vartojimo kiekis gali neigiamai atsiliepti jūsų inkstų bei kepenų veiklai. Mes visada rekomenduojame susitvarkyti mitybą ir tik tada pradėti pažinty su amino rūgštimis.

Kam dar naudingos Aminorūgštys?

  • Vegetarams, nes jie valgydami augalinį maistą, negauna visų amino rugščių.
  • Metantiems svorį, nes tada raumuo turi pakankamai maisto ir taip organizmas atsikrato nereikalingų riebalų.
  • Turi teigiamos įtakos plaukų, nagų, kaulų net ir smegenų veiklai.
  • Atminkite, kad širdis irgi yra raumuo, taigi amino rūgštys beabejo ir ją sustiprins.

Aminorūgštys naturaliuose produktuose.

Jei norite gauti didesnį kiekį amino rugščių iš maisto prduktų, tada reikėtų rinktis šiuos augalinės kilmės maisto produktus, nes juose esančios amino rūgštys pasisavinamos greičiausiai. Tai būtu vištiena, nes ten randama nuo 18 iki 22 proc. Kitas geras, bet brangus šaltinis yra jautiena, nuo 19 iki 20 proc. Beabejo pieno produktai, sūris turi nuo 25 iki 31 proc. varškė ne ką mažiau atsilieka nuo 18 iki 20 proc. Amino rūgščių. Priminsime, kad jų daug nereikėtų vartoti vyresnio amžiaus žmonėms, kadangi jų biologiniai procesai yra sulėtėję. Jei nesate tikri ar gaunate jų pakankamą kiekį su maistu, patartumėm kreiptis I mitybos specialistus.

Kokias Aminorūgštis patartumėte?

  • Skystas, nes jos yra pasisavinamos greičiau. Minusas tas, kad jos kainuoja brangiau.
  • Miltelinės formos amino rūgštys būna pigiausios, perspėjame, kad skonis nėra skanus.
  • Atkreipkite demesį į produkto aprašymą ir pamatysite koks kiekis bei santykis amino yra konkrečiame produkte.
  • Nepamirškite ir BCAA aminorūgščių, užkirsite kelią raumens ardymui.

Taigi. Internete yra gausybė informacijos apie Amino rūgštis, sunku susigaudyti kas ir kaip. Mes jums patariame pradėti taisyklingai maitintis ir atminkite, kad pirmiausiai yra svarbus maistas, poto poilsis ir tik trečioje vietoje treniruotė. Jei jūs praleisite pirmas dvi sąlygas, jums jokios amino rūgštys ir kiti papildai nepadės. Gaila, bet tai yra tiesa. Sėkmės jums.